Handelsbetingelser

Betingelser– gældende fra 25. oktober 2021

Generelle oplysninger

Copenhagen Health ApS (”CPHH”)
Fruebjergvej 3, 2100 København Ø
CVR. nr. 40552138
Tlf. 91 19 92 28

  1. Afgivelse af ordre

Afgivelse af ordre via vores hjemmeside, er ikke en juridisk bindende aftale. CPHH har derfor mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. Bindende ordrebekræftelse/faktura sendes først til dig, når vi har afsendt de varer, som du har bestilt. Når du har afgivet en ordre via vores hjemmeside, vil vores system automatisk sende dig en e-mail/ordrebekræftelse, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Aftalen er gældende, når du har modtaget en e-mail fra CPHH med information om, at vi har afsendt dine varer. Der gælder særlige regler for salg af kosttilskud og fødevarer i Danmark, hvor det ikke er muligt at returnere et køb grundet sikkerhed omkring varen: Hvis du accepterer vores betingelser, ved køb bekræfter du samtidigt, at du afskriver dig retten til at returnere en vare som er omfattet af reglerne om kosttilskud-fødevarer. 

  1. Betaling

På Copenhagenhealth.dk kan der betales med Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, MobilePay, og ApplePay. Copenhagenhealth Webshop tillægger ikke gebyr på betalingskort som ikke er pålagt af udbyderne. I forbindelse med betalingstransaktionen gennemføres, vil dine betalingsoplysninger blive gemt, indtil de enkelte betalingstransaktioner er gået igennem. Dine betalings- og kortoplysninger gemmes hos vores godkendte PCI DSS (Payment Card Industry, Data Security Standard) certificerede samarbejdspartner. Oplysningerne opbevares derfor i et sikkert PCI-certificeret miljø, som lever op til internationale sikkerhedsstandarder, indtil betalingstransaktionerne er gennemført. Når du anvender betalingskort på Copenhagenhealth.dk, er det kun Copenhagenhealth’ PCI DSS certificerede samarbejdspartner, og ikke Copenhagenhealth, som får adgang til dine kortoplysninger. Behandling af dine kortoplysninger er derfor alene en sag mellem dig og Copenhagenhealth’ PCI DSS certificerede samarbejdspartner, selvom det sker, mens du benytter Copenhagenhealth.dk.

  1. Levering

Vi tilbyder følgende leveringsformer:

  • Bring – postbox eller hjemmelevering
  • BURD Delivery – Aftenlevering til privatadresse (kun udvalgte byer)
  • DAO – Levering til privatadresse
  • GLS – Levering til pakkeshop, privatadresse eller arbejdsplads
  • PostNord – Levering til privatadresse eller pakkeboks/postbutik

Bemærk, at enkelte leveringsformer kan være begrænset til bestemte postnumre, samt bestemte tidsintervaller. Kun de gyldige leveringsformer vil være synlige ved gennemførelse af købet, og valg af levering. Forventet leveringstid er 1-3 hverdage. Alle produkter på en bestilling sendes som udgangspunkt samlet. Den forventede leveringstid kan variere i spidsbelastningsperioder som fx Black Friday eller juletiden. Copenhagenhealth.dk Webshop bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Vi leverer pt. kun i Danmark, men vi udvider snart vores dækningsområde.

  1. Fortrydelsesret

Du har ingen fortrydelsesret, på vores kosttilskud, da lovgivningen på området gør at vi ikke må modtage varen retur. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen eller manglende afhentning. Varen bliver ved en eventuel returnering destrueret. 

  1. Reklamationsret

Købelovens regler finder anvendelse på varekøb. Når du handler på CPHH.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er mangler ved din vare. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

7.1. Hvordan reklamerer jeg?
Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte os på info@copenhagenhealth.dk Send os gerne et billede af produktet sammen med beskrivelsen af fejlen. Bliver din reklamation godkendt vil vi refundere dit køb.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

  1. Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på CPHH.dk, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse
  • Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb.

  1. Forbehold og ansvarsfraskrivelse

CPHH Webshop tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.